top of page

מהן הבדיקות הבסיסיות שכדאי לכם לערוך לפני קניית מחסן גינה?

עודכן: 27 בינו׳ 2022

קניית מחסן לגינה אמנם נשמעת לנו כמשימה רכישה פשוטה למדי, אך המבחר העצום ומגוון השימושים שניתן לבצע כיום במחסן, הופכים יחדיו את משימת איתור מחסן הגינה האידיאלי למשימה די מאתגרת. ובדיוק בשל כך, ריכזנו עבורכם את רשימת הבדיקות הבסיסיות, שייקלו עליכם לבצע את בחירת מחסן הגינה המושלם.

האם צריך אישור למחסן גינה

מה כל כך מסובך בלבחור מחסן גינה?


בעידן הדיגיטלי של ימינו, כולנו התרגלנו לרכוש שלל מוצרים ומצרכים בלחיצת כפתור אחת פשוטה, כך שבמבט ראשון, גם רכישת מחסן לגינה לא נראית לנו סיפור כל כך מורכב. האמנם?

כיום, ניתן למצוא מגוון סוגים של מחסני גינה, הנבדלים אחד מהשני בחומרים ממנו הם עשויים, בתפקידם ובאופן ההתאמה שלהם לגינה שלנו וכשמדובר במוצר אותו אנחנו לא מתכוונים להחליף בתדירות גבוהה, קיימת חשיבות רבה לשלב בחירת מחסן הגינה, כך שנוכל להיות בטוחים כי אכן רכשנו מוצר אמין ואיכותי שיחזיק מעמד וישרת אותנו נאמנה.


אילו סוגי מחסני גינה ניתן למצוא?

אם עד עכשיו הייתם בטוחים שעולם מחסני הגינה מסתכם במחסנים העשויים מפלסטיק או מעץ, אז תרשו לנו להכיר לכם כמה מסוגי מחסני הגינה העיקריים והפופולאריים במיוחד שניתן למצוא כיום:

• מחסנים מפנל מבודד – מחסנים אלו מיוצרים מפנלים מבודדים, המגיעים בעוביים שונים ומתייחדים בכך שבין כל שכבה של פאנל נמצאת שכבת בידוד המיוצרת מחומרים שונים. מחסן מפנל מבודד נחשב למחסן אמין ועמיד ביותר ויכול לשמש הן לאחסון והן כחדר נוסף (עבודה או מגורים).

• מחסן אוורסט – מחסן זה העשוי משלדת אלומיניום שאינה מחלידה, מורכב ללא ברגים ובעל עמידות איתנה בכל תנאי מזג אוויר, נתונים ההופכים אותו ללא ספק לאחד המחסנים המתקדמים ביותר שניתן למצוא כיום בשוק.



הבדיקות הבסיסיות שמומלץ לבצע לפני קניית מחסן גינה


אמנם הצלחנו להבין כי משימת קניית מחסן הגינה אינה משימה כל כך פשוטה, אך אל דאגה, בדיוק בשל כך ריכזנו עבורכם את רשימת הבדיקות הבסיסיות שייקלו עליכם את הבחירה.

• הגדרת שימוש – בשלב הראשון מומלץ לבחון היטב מה השימוש שאתם מעוניינים לבצע במחסן – האם למטרות אחסון נטו? או אולי כחדר נוסף לבית, היכול אף לשמש כחדר עבודה חיצוני.

• גודל המחסן – לאחר הגדרת השימוש והמטרות של המחסן, כדאי לעבור משלב התכנון אל שלב המציאות בשטח ולראות באמת איזה גודל מחסן יתאים לשטח החצר. חשוב לזכור כי עליכם להשאיר מספיק מקום מעבר בחצר עצמה וכן לשמור על נגישות נוחה למחסן עצמו.

• מיקום – את סוג המחסן עצמו תוכלו לבחור בהתאם למיקום בו אתם מתכננים להציב את המחסן. ככל ומדובר במידות מיוחדות, קטנות או גדולות, מומלץ לבחור במחסן מודולרי הניתן להתאמה אישית.

• היתרי בנייה – כעיקרון, לא נדרש היתר בניה למחסן גינה בגודל של עד 6 מ"ר, אך לכל עירייה יש את התנאים שלה ומומלץ לבדוק זאת לפני הרכישה. מוזמנים לקרוא עוד על הנושא של היתר להצבת מחסן גינה כאן




645 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page