top of page

מדריך מפורט לבחירת גודל מחסן הגינה

עודכן: 24 במרץ 2022

הגינה הפורחת והיפה היא נקודת האור הירוקה בבית שלנו ולכן, חשוב לשמור עליה מטופחת, נקייה ומסודרת. בחירת מחסן לגינה היא בין הצעדים הראשונים והבסיסיים בשמירה על גינה מטופחת, כאשר מלבד סוג המחסן והחומר ממנו הוא עשוי, חשוב להתאים את המחסן גם לגודל הגינה. כיצד עושים זאת? מוזמנים לקרוא את המדריך הבא.

האם צריך אישור למחסן גינה

מחסן לגינה - כשעיצוב וסדר נפגשים


הבית שלנו מהווה עבורנו נקודת מפלט מרגיעה ואינטימית אחרי יום עבודה או יום לימודים, כאשר אחד החללים האהובים עלינו ביותר הוא הגינה הביתית, המאפשרת לנו ליהנות מהמון רגעים שלווים ופסטורליים.

בכדי שנוכל למקסם את רגעי ההנאה שלנו מהגינה, חשוב שנדע לשמור עליה מטופחת, מסודרת ונקייה, משימה שנראית קצת מאתגרת לאור הנוחות שבאחסון דברים מחוץ לבית, במיוחד כשמדובר בכלי העבודה הרבים הנדרשים לטיפול בגינה. אך למעשה, למשימה זו יש פתרון מאוד פשוט, בדמות מחסן לגינה, המגיע כיום במגוון סגנונות, צורות וגדלים באופנים היכולים אף להתאים לקו העיצוב הכללי של הבית בכלל והגינה בפרט.

כך, בבואנו לבחור את מחסן הגינה המתאים ביותר, אחד הפרמטרים העיקריים אליו עלינו לשים לב הוא גודל המחסן שיתאים לגינה שלנו. אילו מחסני גינה קיימים וכיצד נבחר את גודל מחסן הגינה?


מחסן גינה צר

שיקולי גודל מחסן הגינה המיועד, מחסן גינה קטן או מחסן גינה גדול, צריכים כמובן להתחשב בגודל השטח של הגינה ובצורה שלה, כאשר פעמים רבות מלבד גודל המחסן עצמו, יש להתייחס גם לאורך המחסן. כך, מחסן גינה צר יכול להיות פתרון אולטימטיבי במידה והמיקום המיועד למחסן נע בין 1.2 מטרים לבין 1.8 מטרים ועד רוחב של 60 ס"מ ואתם מעוניינים לאחסן בו עד כ – 6 פריטים. מחסן גינה צר וארוך יתאים במיוחד למיקום צמוד לקיר המאפשר ניצול מיטבי של שאר שטח הגינה, כשהוא יכול לשמש לדוגמא לאחסון של מספר זוגות אופניים, כסאות פלסטיק, גלשן ועוד.


מחסן גינה נמוך


גם אם הגינה שלכם לא ענקית במיוחד, אין זה אומר שלא תוכלו ליהנות מפתרונות האחסון האולטימטיביים שיש למחסן להציע. אז אמנם לא תוכלו להתפרע עם מחסן ענק לגינה, אך תוכלו בהחלט לבחור מחסן קטן לגינה, המגיע גם בגדלים נמוכים (בגובה של כ – 1.10 מטרים) וקומפקטיים במיוחד ומתאים במיוחד לאחסון של מכונת כביסה באם בחרתם מחסן קטן לחצר ולאחסון מגוון ציודים – ציוד גינון וציוד מנגל לדוגמא, במקרה של מחסן גינה נמוך.


מחסן גינה ענק

אם ברשותכם גינה ענקית ושאלת המקום אינה מהווה שיקול מהותי כל כך בבחירת המחסן, מומלץ לבחור מחסן גינה ענק שיתאים לכל ציוד הגינה ושאר הדברים שאתם מעוניינים לאחסן מחוץ לבית. מחסן גינה ענק יכול להגיע בהתאמה אישית לצרכים והדרישות שלכם, כשפעמים רבות אנשים מנצלים את גודלו לשימושים נוספים כמו יחידת דיור בחצר או חדר עבודה לדוגמא. אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על: איך לבחור מחסן לגינה?



165 צפיות0 תגובות
bottom of page