top of page

5 טיפים להתקנה מוצלחת של מחסן גינה

מחסן גינה יכול לשמש אותנו לשלל מטרות, אחסון וסדר בגינה או ניצול מיטבי של המיקום שלו כחדר נוסף כשבכל מקרה ומטרה חשוב לבחור מחסן עמיד ואיכותי שיענה בדיוק לדרישות והצרכים שלכם. ולאחר שהצלחתם לבחור את המחסן המתאים ביותר עבורכם, מומלץ גם לדעת כיצד להתקין אותו בצורה המוצלחת ביותר

האם צריך אישור למחסן גינה

מחסן לגינה כבר בחרתם?


הגינה שלנו היא נקודת השפיות הביתית האהובה עלינו, כשהטבע הביתי והחלל הפתוח מספקים לנו רגעים רבים של הנאות משפחתיות ואפשרות מצוינת לארח חברים ובני משפחה. כדי לשמור על ניקיון וסדר בגינה, או כדי לנצל באופן מקסימלי את שטח הגינה ולהוסיף לה מחסן גינה שישמש כחדר נוסף, בחירת המחסן יכולה להיות מבלבלת למדי, במיוחד לאור המגוון וההיצע הרחב של מחסני גינה הקיימים כיום.

לאחר שעשיתם שיעורי בית וקראתם קצת על מהו מחסן מפנל מבודד ומחסנים מודולריים והצלחתם לבחור את המחסן האידיאלי שעונה בדיוק על הדרישות והצרכים שלכם, חשוב גם

לאחר שעברתם את שלב ההתלבטויות וההשוואות והצלחתם לעשות את הבחירה המאתגרת בין מחסן מפנל מבודד לבין מחסן מודולרי קומפקטי, באופן שיענה על הצרכים והדרישות שלכם, חשוב גם להקדיש את תשומת הלב הראויה לנושא התקנת המחסן באופן המוצלח ביותר.



חשיבות ההתקנה המוצלחת של המחסן

אמנם נראה כי אין צורך להרחיב בנושא החשיבות שיש להתקנה מוצלחת של המחסן, היות וקיימת חשיבות דומה בהתקנת כל מוצר חדש שאנחנו קונים. אך למעשה, התקנת מחסן גינה מתייחדת במספר פרמטרים בהשוואה למוצרים אחרים הדורשים התקנה, ביניהם עצם העובדה כי מדובר במוצר אותו אנחנו לא מתכוונים להחליף בתדירות גבוהה, כמו גם מיקומו של המחסן בחצר, באופן שמעמיד אותו בחשיפה תמידית לנזקי מזג האוויר.



התקנת מחסן מוצלחת – קווים לדמותה


מיקום המחסן - התקנת מחסן בגינה היא הרבה מעבר להוראות ההרכבה והיא מתחילה למעשה בבחירת מיקום אידיאלי למחסן. את המחסן מומלץ למקם בחלק השטוח של הגינה, במקום מוגן ככל האפשר מגשם וחשיפה ישירה לשמש ולוודא כי השארנו דרך גישה קלה ונוחה אל המחסן.


בחירת יסודות נכונים – לאחר בחירת המיקום, חשוב להציב את המחסן על גבי יסודות עמידים ואיכותיים שימנעו מגע ישיר בין המחסן לבין קרקע החצר.


אוורור מיטבי – כדי לשמור על תכולת המחסן שלנו כראוי ולמנוע התפשטות עובש וריקבון, חשוב לדאוג לאוורור מיטבי של המחסן, אותו תוכלו להשיג באמצעות שילוב חלון במחסן או רשת אוורור מיוחדת.


דלתות המחסן – גישה נוחה אל המחסן היא פרמטר חשוב מאוד בפונקציונאליות שלו ודלת הכניסה למחסן היא נקודת ההתחלה. במידה ומדובר במחסן גדול, מומלץ שתהיה לו דלת כפולה, שתקל על הגישה ואפשרויות החיפוש במחסן.


תכנון נכון – המחסן נועד לעשות לכם סדר בגינה ואין זה אומר שבמחסן עצמו צריך להיות בלגן. באמצעות תכנון נכון והתקנת מדפים ומגירות תוכלו לנצל היטב את חלל המחסן וליהנות ממנו באופן המיטבי ביותר.

375 צפיות0 תגובות
bottom of page