top of page

סוגי מחסנים לגינה - המדריך המלא

עודכן: 1 ביוני 2022

כל מי שמחפש אחר מחסן לגינה, עתיד לגלות שקיימים מספר סוגי מחסנים לבחירה, אשר הפרמטר המרכזי המבדיל ביניהם הוא חומר הגלם מהם הם מיוצרים. בכדי לבצע את הבחירה האופטימאלית באותו מחסן לגינה, ההמלצה היא לערוך היכרות מעמיקה עם הסוגים השונים של החומרים וההבדלים ביניהם ולבחור בסופו של דבר בחומר איכותי, המתאפיין בעמידות גבוהה במיוחד מפני פגעי מזג האוויר – כידוע, חדירה של מים לתוך המחסן או פגיעה הנובעת מקרני השמש, עלולה לפגוע לא רק במחסן עצמו אלא גם בתכולתו, שהיא לעיתים יקרה. לכן, ההמלצה היא לא להקל ראש בביצוע ההחלטה ולנסות לחפש בצורה מעמיקה מידע על כל האפשרויות המוצעות.

סוגי מחסנים לגינה - המדריך המלא

הסוגים השונים של מחסנים לגינה


אז אם התחלתם לחפש מחסנים לגינה, אתם עתידים לגלות בתוך ההיצע: מחסנים מפנל מבודד, מחסני אוורסט, מחסן פלסטיק, מחסן מתכת, מחסן מעץ והאפשרויות עוד רבות. בכדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר כדאי לערוך היכרות עם היתרונות של כל סוג מחסן ובין היתר: העובדה כי מחסנים מפנל בודד לדוגמא, נחשבים לבעלי יכולות הבידוד הטובות ביותר, מבין כל הסוגים. העובדה שמחסן ממתכת אולי מתאפיין במחיר זול במיוחד, אך אין לו יכולות בידוד. העובדה שמחסן גינה מעץ מתאפיין בנראות מרשימה וטבעית, בשילוב של רשת צל לגינה, אשר יכולה להשתלב בהרמוניה עם הגינה, אבל הוא מצריך עבודת תחזוקה. כאמור, הבנה של מלוא הדרישות והצרכים מאותו מחסן גינה – כולל, השימושים המיועדים עבורו, המיקום בו הוא הוא אמור להיות מוצב, הגודל ועוד.. בשילוב היכרות עם האפשרויות השונות על מלוא היתרונות והחסרונות, יאפשר את ביצוע הבחירה הטובה ביותר.


על מה לשים דגש בהליך בחירת מחסנים לגינה?


ראשית כל, חשוב שתהיו מודעים לכך שלא משנה באיזה סוג של מחסן גינה תבחרו בסופו של דבר: בין אם תחליטו על מחסני אוורסט, בין על מחסני פלסטיק, ובין על כל מחסן אחר – לרוב תוכלו לבחור בין מחסן מתוך מלאי קיים לבין הזמנה אישית – כאשר, בהזמנה אישית תוכלו לקבל מענה על כל דרישה או צורך אשר יהיה לכם מהמחסן הן לגבי המידות, הן לגבי הצבעים והן לגבי העדפות אחרות. בכל מקרה, בהליך בחירת המחסן, יש לשים לב כמובן למידות המחסן, לשאלה אם אתם מקבלים אחריות (ובמידה וכן, לאיזו תקופה) וכמובן, גם למחיר – בכדי לוודא שמדובר במחיר הוגן, באפשרותכם לערוך סקר שוק קצר.


ליהנות מהתוצאה


במידה ותקפידו לבחור מחסן לגינה המתאפיין ביכולות בידוד טובות ועמידות גבוהה מפני תנאי מזג האוויר המשתנים – כמו מחסנים מפנל בודד לדוגמא, תוכלו להשתמש בו לכל מטרה: אחסון אופניים, מכונת ומייבש כביסה או כל חפץ גדול אחר. מעבר לכך, מחסן שכזה יוכל לשמש אתכם למשך שנים רבות ולאפשר לכם שקט נפשי, בידיעה שתכולתו נשמרת בצורה המיטבית.


88 צפיות0 תגובות
bottom of page