top of page

מחסן פלסטיק או פנל מבודד - מהם ההבדלים וכיצד לבחור ביניהם?

עודכן: 17 באוק׳ 2023

שוק המחסנים הביתיים בישראל כולל מספר דגמים שונים של מחסנים המיוצרים מחומרי גלם שונים, כגון: פלסטיק, פנל מבודד, אלומיניום ועץ, בעמוד שלפניכם, נעסוק בשני סוגי המחסנים הנפוצים ביותר, אחד מהם מיוצר מפלסטיק והשני מפנל מבודד.

מחסן פלסטיק או פנל מבודד - מהם ההבדלים וכיצד לבחור ביניהם

מחסן פנל מבודד - מה חשוב לדעת?


מחסן מפנל מבודד הוא מחסן גינה או חצר אידיאלי המותאם למגוון רחב של מטרות אחסון ואף לצרכי הקמה של חדרי עבודה ומלאכה בשטח הגינה או חצר בית העסק. מחסן מסוג זה מיוצר מפנלים מבודדים המגיעים בעוביים שונים, וביניהם: שכבת בידוד המיוצרת מ- פוליאורטן ושכבת פח פלדה מגולוון. מחסנים מסוג פנל מבודד נחשבים למחסני הגינה הנפוצים ביותר בישראל וזאת לנוכח מספר יתרונות מרכזיים הכוללים בין היתר: מחסנים בעלי עמידות גבוהה בפני דליקות (על פי התקן הישראלי), מחסני גינה בעלי עמידות גבוהה בפני נזקי מים, מחסנים הניתנים להקמה על גבי כל סוגי המשטחים, מחסנים מודולאריים המגיעים בגדלים שונים בהתאם לצרכי הלקוח, מחסנים בעלי עמידות לנזקי מזג האוויר והסביבה ויתרונות נוספים ההופכים את המחסן מפנל מבודד למחסן גינה פופולארי בישראל.


מחסנים מפלסטיק - מה חשוב לדעת?


מחסן פלסטיק הוא סוג נוסף של מחסן גינה וחצר אותו ניתן למקם גם במרפסות שמש וכדומה. מחסני הפלסטיק מיוצרים מחומרים פלסטיים בעלי עמידות לנזקי מזג האוויר והסביבה והם מגיעים בדגמים וגדלים שונים הניתנים לבחירה על פי גודל השטח הפנוי העומד לרשותכם לצורך הקמתם.


אם כך, מה ההבדל בין סוגי המחסנים וכיצד לבחור ביניהם?


גם מחסנים מפלסטיק וגם מחסנים מפנל מבודד יכולים להתאים לכם למגוון רחב של מטרות אחסון, החל מהקמת מחסן אופניים בשטח החצר או הגינה, דרך מחסן למכונת הכביסה והמייבש בשטח החצר או הגינה ועד להקמת מחסן בשטח החצר, הגינה או המרפסת למטרות אחסון כאלו ואחרות. יחד עם זאת, ההבדלים בין סוגי המחסנים באים לידי ביטוי בעמידות המחסנים לאורך זמן, כאשר מחסנים מפנל מבודד נחשבים לאיכותיים יותר ועמידים יותר לטווח הארוך. בנוסף, מחסנים מפנל מבודד יכולים לשמש אתכם למגוון רחב של מטרות מעבר לצרכי אחסון, לרבות, השמשת המחסן לצרכי עבודה וכדומה.

כפועל יוצא מכך, הבחירה בין מחסן פלסטיק או מחסן פנל מבודד, חשוב שתעשה בהתאם לצרכי השימוש שלכם בסביבת המחסן, בהתאם לשטח בו תהיו מעוניינים למקם את המחסן ובהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם. חשוב לציין שהתקנת מחסנים ביתיים מכל סוג, מחסני פלסטיק ופנל מבודד כאחד, חייבת להיעשות בהתאם לאישורים הנדרשים לצורך התקנת מחסני גינה, חצר או מרפסת. חשוב לציין שדגמי מחסנים מפנל מבודד הם גדולים יותר מהדגמים של מחסני הפלסטיק בכל הנוגע לשטח מ"ר של המחסן.



251 צפיות0 תגובות
bottom of page