top of page

כיצד לבחור מחסן למרפסת?

עודכן: 24 בנוב׳ 2021

מחפשים מקום אחסון במרפסת הבית? נשאלת השאלה כיצד עליכם לבחור את המחסן האולטימטיבי בין היתר מבחינת הגודל, הצורך, חומר הגלם ועוד. במאמר הבא גייסנו את מיטב המוחות על מנת לאפשר לכם לינוק את המידע הרלוונטי והיעיל ביותר לפני רכישת המחסן האולטימטיבי עבורכם. מוכנים? בואו נצא אל הדרך.

מחסן למרפסת
מחסן למרפסת מבית מודובוקס

מחסן למרפסת הבית שלכם

הבית מבולגן וקשה לשמור על הסדר ? בדיוק בשביל זה נכון ליצור מקומות אחסון רבים ככל שעולה הצורך. אחד הפתרונות האולטימטיביים של העת הנוכחית הוא המחסן המודולרי המתאים בין היתר למרפסת. אין ספק כי גודל המרפסת משתנה ממשפחה למשפחה ועל כן נכון לרכוש מחסן בהתאם למידה המתבקשת לשמירת הסדר בבית, אך חשוב לקחת בחשבון את הגודל. מחסן קטן למרפסת יכול להיות מדויק על פני מחסן גדול שעלול לקחת מתענוגות המרפסת.

על המחסן אותו אתם רוכשים להיות מודולרי ובמקביל להיות מחולק בצורה מקסימלית לאחסון החפצים בתוכו. נכון שהמחסן יהיה מחולק למדפים בגדלים שונים ומגוונים החל ממדפים בעלי נפח קטן ועד מידוף בעלי שטח רחב שיכיל את הציוד הגדול יותר. שימו לב כי כל עוד המחסן הוא מודולרי, אתם תוכלו להעביר אותו ממקום למקום, הן במרפסת עצמה והן מבית לבית במקרה בו תעברו דירה.


שמרו על הציוד ועל הבידוד


המרפסת היא מקום המפלט מהפנים אל החוץ, אך היא גם מהווה מקום נוסף בו ניתן לאחסן את הציוד בביתכם. נשאלת השאלה, כיצד נכון לשמור את הציוד במרפסת מבלי לאבד מהעיצוב שלה ו/או מהחלל הפתוח שלה והתשובה על כך היא חד משמעית, נכון לרכוש מחסן פנל מבודד למרפסת. מדוע פאנל מבודד? משום שתנאי מזג האוויר המשתנים עלולים לפגום בציוד אותו אתם מאחסנים בביתכם.

חשבו על ימי החורף הקרים והגשם שעלול להצטבר על רצפת המרפסת שלכם, האם הייתם רוצים שחלקו יחדור אל המחסן, שם אתם מניחים ציוד שחשוב לכם לשמור? סביר להניח שלא ועל כן חשוב לרכוש מחסן המיוצר מחומרי בידוד המאשרים שמירה מלאה על הציוד וכך גם בתנאי הלחות הגבוהה השוררת בימי הקיץ החמים.

אל תחשבו אחרת ממודובוקס

אם אתם מחפשים מחסן איכותי ומחסן אשר מותאם באופן מדויק למידות המרפסת שלכם, כדאי שתבקרו במודובוקס. אצלנו תצליחו לאתר עבורכם מחסן בהתאמה אישית – מחסן אותו ייצרו עבורכם באופן אישי וכזה שיתאים למידות המדויקות שאתם צרכים, אל מול המידות שגודל המרפסת מאפשרת להוציא. עוד תצליחו למצוא מחסנים איכותיים המיוצרים מפנל מבודד, כך שלא תיקחו סיכון והציוד אותו תאחסנו במחסן ישמר בצורה מדויקת לזו שאחסנתם אותו בתחילת הדרך.

מודובוקס מייצרים עבורכם מחסנים איכותיים ומעוצבים בהתאמה מושלמת לדרישותיכם, החל מהעיצוב דרך הגודל ועד השמירה המלאה על הבידוד שתפקידו לשמור על הציוד המאוחסן בתנאי החוץ המשתנים. במודובוקס תמצאו מחסן גינה, מחסן למרפסת ומחסנים (באופן כללי) במחירים משתנים ובהתאמה מלאה לדרישות ולצרכים האישיים שלכם.


ליצירת קשר חייגו: *3748 או למספר 052-5253723

993 צפיות0 תגובות
bottom of page